Klachten/retouren

Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg ingekocht en/of gemaakt en voorafgaand aan verzending gecontroleerd op eventuele fouten en gebreken. Mocht u desondanks een klacht hebben over een artikel, dan kunt u binnen 7 werkdagen na ontvangst contact opnemen met Dutch Wool Diva. 

Klachten worden doorgaans binnen 30 dagen behandeld. Indien dit om enige reden niet mogelijk is wordt u op de hoogte gesteld van de vertragingstijd. Dutch Wool Diva zal in overleg met u proberen het probleem op te lossen en in geval van productiefouten* de mogelijkheid bieden het artikel retourneren. De verzendkosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening!

Indien Dutch Wool Diva akkoord gaat met retourzending krijgt u, na ontvangst en controle van de retour gezonden artikelen bij Dutch Wool Diva, ofwel een tegoedbon ofwel het aanschafbedrag teruggestort of worden de artikelen omgeruild.

Let op: indien de retour niet deugdelijk verpakt is waardoor beschadigingen kunnen ontstaan tijdens het transport vervalt het recht op retour/terugbetaling!

*Kleine onvolkomenheden, hierna nader te noemen, zijn het gevolg van handwerk en daarom geen productiefouten. Onder kleine onvolkomenheden wordt bv. verstaan: knoopje in het garen, niet geheel egaal geverfd product, niet geheel gelijkmatig gesponnen draad (dik,dun).

Ruilen

Ruilen van artikelen is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen mits de artikelen ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. De verzendkosten voor het retourneren alsmede het opsturen van ruilartikelen zijn voor uw eigen rekening!

Dutch Wool Diva is niet verantwoordelijk voor beschadigingen of het zoekraken van artikelen die retour gezonden worden. We raden daarom altijd aan retour artikelen retour te sturen met track & tracecode. Na ontvangst van de retourartikelen ontvangt u een betaalverzoek voor de verzendkosten van de nieuwe artikelen.