Je winkelwagen is leeg

Verzenden & retouren

LET OP
In verband met de corona crisis kan het zijn dat het wat langer duurt voor u uw bestelling ontvangt, postNL heeft het erg druk zoals je kunt begrijpen.

Zolang het kan en mag van de overheid versturen we op de dinsdag, donderdag en vrijdag. Bestellingen die na vrijdagmiddag 15.00 uur binnenkomen worden dus pas de volgende dinsdag verzonden!

Verzenden

Indien zaken uit voorraad leverbaar zijn, worden deze binnen 5 werkdagen na bestelling verzonden. Voor het verzenden zal Dutch Wool Diva verzendkosten in rekening brengen. De verzendkosten zijn inclusief  verpakking en verzending.

Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden wordt de bestelling (voor zover mogelijk) vacuum verpakt. Om een indicatie te geven: 1 streng wol past in een brievenbusdoosje.

Kwetsbare artikelen zoals bv (rond)breinaalden worden altijd verzonden in een kartonnen envelop of een doosje met bubbeltjes plastic.

Je kunt ten alle tijden zien hoeveel verzendkosten je moet betalen door artikelen toe te voegen aan de winkelwagen en bovenaan de site te klikken op WINKELWAGEN. Onderaan kun je dan de locatie kiezen en klikken op update.

De verzendkosten (Nederland) per 1 januari 2020

Gewicht
Kosten
Tot 2000 gram (passend in envelop of brievenbusdoosje)
€ 4,25
Vanaf 2000 gram en bestellingen die niet door de brievenbus passen
€ 7,25
Bestellingen boven de €70,00 - geen verzendkosten!€ 0,00

Pakketten worden altijd met een track & trace code verzonden. Die word per mail toegezonden zodat het pakket gevolgd kan worden maar ook om eventueel de bezorgdatum of plaats aan te passen. PostNL biedt het pakket slechts EENMAAL aan, indien er niemand thuis is gaat het naar het dichtsbijzijde postagentschap waar het maximaal 7 dagen blijft liggen. Word het pakket binnen die 7 dagen niet opgehaald word het automatisch retour gezonden naar Dutch Wool Diva. Indien het pakket nogmaals verstuurd moet worden komen de verzendkosten uiteraard weer voor uw eigen rekening.

Verzenden naar het buitenland

Dutch Wool Diva verzend wereldwijd. Om de verzendkosten laag te houden worden buitenlandse bestellingen standaard per reguliere post verzonden ZONDER Track & Trace (m.u.v. Duitsland en België). Dutch Wool Diva is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van bestellingen buiten Nederland. Wil je dat je bestelling wel met Track & Trace verzonden word neem dan contact op met ons. Eventuele meerkosten worden dan apart doorberekend.

Klachten/retouren

Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg ingekocht en/of gemaakt en voorafgaand aan verzending gecontroleerd op eventuele fouten en gebreken. Mocht u desondanks een klacht hebben over een artikel, dan kunt u binnen 7 werkdagen na ontvangst contact opnemen met Dutch Wool Diva.

Klachten worden doorgaans binnen 30 dagen behandeld. Indien dit om enige reden niet mogelijk is wordt u op de hoogte gesteld van de vertragingsduur. Dutch Wool Diva zal in overleg met u proberen het probleem op te lossen en in geval van productiefouten* de mogelijkheid bieden het artikel retourneren. De verzendkosten voor retourneren zijn voor uw rekening.

Indien Dutch Wool Diva akkoord gaat met retourzending krijgt u, na ontvangst en controle van de retourgezonden artikelen bij Dutch Wool Diva, ofwel een tegoedbon ofwel het aanschafbedrag teruggestort of worden de artikelen omgeruild.

Let op: indien de retour niet deugdelijk verpakt is waardoor verdere beschadigingen kunnen ontstaan tijdens het transport vervalt het recht op retour/terugbetaling!

*Kleine onvolkomenheden, hierna nader te noemen, zijn het gevolg van handwerk en daarom geen productiefouten. Onder kleine onvolkomenheden wordt bv. verstaan: knoopje in het garen, niet geheel egaal geverfd product, niet geheel gelijkmatig gesponnen draad (dik,dun).
Terug